2014. január 4., szombat

Szerkesztőfelvétel

TÁRGYTALAN!
TÁRGYTALAN!
TÁRGYTALAN!

Kukucs!

Na, hát ez is eljött. Sokat tépelődtem, hogy én most komolyan ezt akarom-e, vagy sem. Tudniillik olyan félős vagyok hogy csak na, teljesen hülye is, és sokszor megbántok másokat akaratomon kívül, szóval hogy a francba fogok én együtt "dolgozni" valakivel. De egyedül nem megy, szóval:

Szerkesztőfelvétel van!

Hogyha jelentkeznél:
  • Viselj el! Azt hiszem nagyon kedves vagyok, és gondoskodó, de egy lusta dög is egyben, és félénk... szóval a lényeg, hogy képesek legyünk együtt vezetni a blogot.
  • Legyen hasonló az ízlésünk! Ez elég furcsán hangozhat, de mindenki más, és ez így van jól, ez el kell fogadni, de egy olyan személlyel nem lehet blogot vezetni, akiben semmi, egyáltalán egy szemernyi közös dolog van, mert ez nem olyan, mint mikor kollégák vagyunk, én szeretném, ha esetleg barátok is lennénk, tudnánk beszélgetni, nem csak a blogról. 
  • Azt hiszem ez a legkézenfekvőbb pont: Tudj szerkeszteni! Pici előnyöd lesz, ha PS-t használsz, de tudom, hogy mással is lehet csodákat alkotni, ha valaki ügyes, szóval, hajrá!
Arra gondoltam, hogy, aki jelentkezne felvehetné velem a kapcsolatot facebookon, Lili Eszter Asztalosként keressetek. Nem akarok olyat írni, hogy mesélj magadról x mondatot, mert szerintem az képtelenség, főleg egy vadidegennek, szóval beszélgethetnénk facebookon.
De, hogy ne legyen egyszerű a dolog, légy szíves írj nekem egy e-mailt, ahol csatolod néhány fejléceted. Elmondod róla, hogy ebben ez a kisujj tetszik, abban a kiscica kivágása pedig nem, tehát mit találsz jónak, vagy szerinted mitől jó egy fejléc, úgy általánosságban? Remélem érthetően fogalmaztam. Jaj és az e-mail címem ruta.feelt@freemail.hu.

Nem szeretnék időkorlátot megszabni, szóval addig lehet jelentkezni, amíg nem találok valakit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése